Saturday, October 2, 2010

Tuoksut - Escada Marine Groove

Itse tykkään vaihdella tuoksuja, täten minulla ei ole yhtä ainutta suosikkia. Talvella käytän enemmän vaniljan tuoksuisia tai muita voimakkaampia tuoksuja kun kesällä taas suosin kevyttä ja kukkaista.

Minulla on melko laaja skaala lemppareita, jotka mielelläni kanssanne jaan. Aloitetaanpa vaikka viime kesän lempituoksustani:

Escada Marine Groovista


Pidän kovasti Escadan hedelmäisistä ja kukkaisista kesätuoksuista. Yksi lemppareitani ikinä on Sexy Graffiti, jonka veroista ei ole vain Escadalta tullut. Kesän 2009 tuoksu, Marine Groove, on ensimmäinen joka yltää edes lähelle. 


Tuoksusta voit löytää trooppisia hedelmiä kuten greppiä ja passionhedelmää sekä punaherukkaa, pionia, jasminia ja myskiä.


Escada itse mainostaa tuoksuaan sanoilla: Fun, flirty and fabulous

3 comments:

  1. Itsekin kaipaan valtavasti Sexy Graffittia!! Ihanin kesätuoksu
    k o s k a a n !
    Vähän samaa löysin myös SJP:n NYC-tuoksusta, mutta ei niin ihana siltikään...
    Talvisin itsellänikin tuoksut vaihtuvat pehmeämpiin ja aavistuksen vaniljaisiin, ikisuosikki Viktor&Rolf Flowerbomb ja Escadan Magnetism.

    ReplyDelete
  2. Escadan Marine Groove on mun ehdoton suosikki! Joidenkin mielestä liian hedelmäinen ja makea, mutta itse pidän :)

    ReplyDelete
  3. Sexy Graffiti oli tosiaan ihan huippu hyvä!:) Mulla on ollu varmaan 7 vuotena noita Escadan kesätuoksuja, ne on kyllä hyviä:)
    Mä kuitenkin oon moneen kyllästyny jo alkukesästä ja sit onkin yli puolet jääny käyttämättä.. Mut monet ovat myöskin tullut loppuun käytettyä!
    Tuoksut koukuttavat helposti.. Mulla on joku ihme päähän pinttymä että aina kun on reissussa on saatava kentältä uusi tuoksu:) Niitä on kyllä kertyny hyllylle niin monta jo että varmasti muutamat ovat menneet jo huonoksikin:) Hajuvesiä on vaan niin mukava vaihdella aina fiiliksen mukaan:)

    ReplyDelete

Hei kaikki mahtavat!
Muistutuksen sana:
Blogini keskittyy vain hyvin pinnallisiin asioihin, enkä yksityiselämääni tässä julkisessa ympäristössä halua käsitellä. Tästä syystä kaikki henkilöllisyyttäni/yksityisyyttäni käsittelevät kommentit tulen poistamaan suoralta kädeltä. Kiitos ymmärryksestänne ja mahtavista kommenteistanne!:)