Thursday, February 17, 2011

Viettelevien värien kutsumus

Kuten totesin aikaisemmin, vastasi Gucci tämän kevät/kesä 2011 tarjonnasta ehdotonta suosikkiani. Kiiltävät kankaat, kulta ja kirkkaiden värien rohkea yhdistely todella miellyttää silmääni.






Tästä mallistosta inspiroituneena tahdon kevään aikana rohmuta kaappiini erilaisia värejä. Lumoavaa liilaa, appelsiinin oranssia, smaragdin vihreää, pirteää keltaista, säihkyvää sinistä sekä viettelevää vaaleanpunaista.


Tahdon yhdistellä paljon erilaisia värejä - en siis lisätä vaan yhtä väripilkkua. Tyylin avaimena on pitää värit täysin yksinkertaisina, ilman mitään printtejä. Sekä yhdistää värejä rohkeasti keskenään, ilman että värit ns. "matchaavat". Eli vaikka smaragdin vihreä hame, keltainen clutchi ja siniset kengät tekevät kokonaisuuden. Korut saisivat olla kaikki kultaisia ja melko massiivisia. Myös paksumpi kullan värinen vyö on ehdottomasti mietintämyssyn alla.
Tiedän.
Kuulostaa aika villiltä, mutta tämän trooppisen cocktailin päälle pukeminen inspiroi minua hurjasti.

Jos sinuakin tämä trendi kiehtoo, mutta haluat aloittaa varovaisemmin, kokeile sekoittaa ensiksi vaikka vain kahta pirteämpää väriä keskenään, kuten esim. keltaista sekä pinkkiä ja rauhoita sitten kokonaisuutta mustilla vaatekappaleilla.

(Asu viime kesältä: Hattu: Stockmann, Lasit: RayBan, Musta paita: Zara, Hame: Paul & Joe, Clutch: Marc by Marc Jacobs, kengät: Gucci)

Jos haluat viedä trendin vieläkin minimalistisemmalle tasolle, yhdistä vain yhtä väriä valkoisen kannsa, kuten Jil Sander kohutussa s/s 2011 näytöksessään teki.


Voi olla hyvinkin mahdollista, että tällä pitkällä, sateisella ja synkällä talvella on jotain tekemistä tämän aurinkoisten värien perään haikailuni kanssa... :D

12 comments:

  1. Ihania mainoskuvia! Väritä, taustat, tunnelma, kaikki vaikuttavat niin täydellisiltä niissä! :) Minäkin aloin kaipaamaan värejä.

    ReplyDelete
  2. Aah, ihania värejä ja ihana piristys tämän aina vaan jatkuvan pakkasen keskelle! Tuo hattu on todella chic! Tule jo kesä :)

    ReplyDelete
  3. Huomenta :)
    Tuo ensimmäisen kuvan jumpsuit olisi aivan ihana lisä omaan varderoobiini.. Mä oon kanssa ihaillut noita Guccin malliston vaatteita ja just niitten värejä. Mulla onkin harkinnan alla muutama aika värikäs vaatekappale kevääksi. Saa nähdä uskaltaako sitä pukeutua ei-niin-omiin väreihin :)
    Hauska tuo sinun musta "helllehattu" :D Sopii sulle hyvin.

    ReplyDelete
  4. voi ihanaa,ettà joku muukin on ihastellut tota Guccin mallistoa! <3

    ReplyDelete
  5. Aivan ihana ihana ihana inspaava trendi! Fanitan. :) Tervetuloa värit!

    ReplyDelete
  6. Mä tykkään tästä Guccin mallistosta ihan älyttömästi! Ihania värejä, ja sitten nuo kultaiset hapsuvyöt - aah ja ooh!:)

    ReplyDelete
  7. Hei toi sun Minä postaus ei näy, vai oliskohan vika tässä mun koneessa? Näkyykö muille? :)

    ReplyDelete
  8. Ihania värejä! :)

    http://ddiamantee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Liian kirkasta :D Olen kai tylsä ihminen kun en pidä väreistä lainkaan. Olen niin surkea yhdistelemään värejä.

    ReplyDelete
  10. Tästä mä tykkään! iha mun näkönen kokoelma :) ja sun asu oli ihana! :) ekaa kertaa jossakin blogissa, joku asu kokonaisuus on oikeasti mun mieleen! :)

    ReplyDelete
  11. Tuo ensimmäisen kuvan jumpsuit sopisi sinulle aivan täydellisesti :)! On kyllä mahdottoman herkullisia värejä, osassa kuvista yhdistyvät vielä kolme tämän hetken lempiväriäni: turkoosi, punainen ja violetti.

    ReplyDelete
  12. söpöi värejä (:

    ReplyDelete

Hei kaikki mahtavat!
Muistutuksen sana:
Blogini keskittyy vain hyvin pinnallisiin asioihin, enkä yksityiselämääni tässä julkisessa ympäristössä halua käsitellä. Tästä syystä kaikki henkilöllisyyttäni/yksityisyyttäni käsittelevät kommentit tulen poistamaan suoralta kädeltä. Kiitos ymmärryksestänne ja mahtavista kommenteistanne!:)