Wednesday, July 29, 2009

Tilaus tehty ja pieleen meni!

Mä nyt tein sen.
Tilasin elämäni ensimmäistä kertaa netistä vaatteita.
Ja arvaatkas mitä - mä mogasin myös!:D
Jep - eka kerta ja mä kämmäsin heti kättelyssä.
Mulle nimittäin tulee nyt 2 näitä neuletakkeja.
Absolutely great.
Toivottavasti se palautusprosessi on tosiaan niin helppo kun he asoksella sanovat ja rahatkin saan takaisin.

Mä huomasin tämän virheeni vasta kun sain sen vahvistus mailin.
Mä sitten samantien yritin löytää mailiosoitetta minne voin asap kirjoittaa että älkää lähettäkö kahta - tarkoitukseni oli tilata vain yksi.
Noh - ei asoksen sivuilta löytynyt ihan heti mitään mailiosoitetta. Mä sitten lähetin sinne customer care feedback serviceen viestin, missä ne mainosti että ne vastaa 24/7 tunnin kuluessa. Noh, ei kyllä vastannu.
Tänään aamulla sitten yritin soittaa heille, että älkää nyt lähettkö sitä toista mulle - mutta eihän sieltä sivuilta mitään puhelinnumeroakaan löytynyt. Täten sitten googlasin ja löysin tällaisen numeron 02077561000, joka meni asoksen vaihteeseen ja ne sitten yhdisti mut customer care palveluun. Ne ilmoitti että tilaus käsitellään n.15minuutin sisällä tilauksesta eli mulle nyt tulee ne kaksi neuletakkia. Mun pitää toinen vaan sitten palauttaa ohjeiden mukaisesti saadakseni rahat siitä sitten takas.
Great - kuinka mä onnistuinkaan säheltää näin?!:D

Joten jos täällä nyt sitten on joku joka vastaavan neuletakin myös haluaa niin mun kautta sen saa myös!:) Tarkistan ensiksi itse onko materiaali tarpeeksi paksu ja hyvä (ettei esim näy läpi).
Jos jotakuta kiinnostaa niin pistäkää vaan kommenttia tulemaan!

14 comments:

  1. Minä voin ainakin ostaa sen toisen sinulta :)

    ReplyDelete
  2. Tuo neuletakki on kyllä kerrassaan upea! Itse en ole koskaan vielä asokselta tilannut, vaikka monia vaatteita olenkin nettisivuilla kuolannut.:) Joten täällä kyllä yksi erittäin innokas ostamaan ylimääräisen neuletakin!:)

    ReplyDelete
  3. Ihana takki! Itsekin olisin innostunut ostamaan takin, mutta taidanpa olla liian myöhässä... Ota ihmeessä yhteyttä sähköpostilla jos jompi kumpi aikaisemmista kommentoijista ei syystä tai toisesta ostakaan!

    ReplyDelete
  4. Täälläkin on yksi innokas ostaja :)

    Hanne

    ReplyDelete
  5. Ostajaehdokas myös, kokokin olisi passeli. Mutta taitaa nuo edellä kirjoitelleet jo viedä neuletakin.. :)

    ReplyDelete
  6. hassua, ostin eilen juuri todella samanlaisen 10 eurolla citymarketin alesta, että ne innokkaat neuletakkia havittelevat tsekatkaa sieltä myös varalta jos tuota asoksen ylimääräistä yksilöä ette ehdi saada :) yllätyin itse todella kun sattumalta selasin kaupan aletankoa, sillä ennen en ole markettivaatteisiin koskenut ja tärppäsi ekalla kerralla! Värejä oli ainakin tummansininen ja joku vaalea!

    ReplyDelete
  7. sehä meni sit nappii :DD no hyvä mäki oon mitää puhumaan ku on tullu mokailtuu kokojen suhteen jne omassaki tilaushistoriassa.. :D

    ReplyDelete
  8. Ai, täällä onkin jo innokkaita ostajia. Minä olisin myös ollut yksi! :)

    Nora

    ReplyDelete
  9. Niin pitikin vastata edelliseen viestiin, että sulle sopiva koko on varmasti mulle liian pieni.. Niinpä harkitsen edelleen oman neuletakin tilaamista :)

    ReplyDelete
  10. Haha voi ei :D Toivottavasti saat toiselle neuletakille uuden omistajan. Ja apua arvaappas mitä! Pakko kertoa, että minä en ollut aiemmin tilannut mitään kosmetiikkaa netistä kunnes tänään tein sen. Feelunique:sta lähti matkaan Bare Escentualsin Get Started Kit. Täytyy kyllä sanoa, että odotin maksun tapahtuvan tyypillisellä nettipankki maksulla. Mutta yllätyksekseni syötettyäni kortin tiedot olikin tilaus jo suoritettu :o Noo toivottavasti kaikki menee hyvin, meillä molemmilla! ;)
    ps. olen siis sama Tea joka silloin kyseli sitä postausta pois Suomesta muutosta, ja ymmärrän hyvin ettet halua kirjoittaa tänne sellaisesta. Eihän se sovikaan täällä käsiteltyihin aihepiireihin. :) On vain hyvä, että pidät tiukkaa linjaa yksityisyytesi kannalta!

    ReplyDelete
  11. Jen,
    kiitos ihana tarjouksesta! Mutta sainkin sen menemään eteenpäin ihan perheen sisällä!:)

    Korundi,
    voi kiitos sullekin ihan hirmuisesti avun annosta!! Mutta lupasin paidan jo äidilleni! Pahoitteluni.

    Elina,
    oih kun täällä on ihania ihmisiä!:) Kiitos sullekin hirmuisesti, mutta sain paidan jo menemään eteenpäin perheen sisällä.

    Hanne,
    kiitos kovasti tarjouksesta! Ikävä kyllä sain paidan jo eteenpäin.

    Niina,
    kiitos sulle kovasti tarjoutumisesta! Sain itseasiassa sen jo menemään eteenpäin perheessä, mutta kiitos kuitenkin!:)

    Anonyymi,
    mikä löytö!!:) Laita mulle kuva niin teen siitä style stealin niin lukijani voivat päästä hieman halvemmalla ja vähemmällä vaivalla?:)

    Jenny,
    jep...mä en voi käsittää mitä ihmettä olen säätäny...

    Nora,
    voi kiitos sullekin ihan hirmuisesti avun tarjouksesta! Ikävä kyllä sain tosiaan sen takin jo eteenpäin. kiitos kuitenkin!:)

    Teea,
    enpä usko:D mutta tee juuri niinkuin parhaaksi näet!:) Ja cittarissa oli kuulema vastaavia?!:)

    Tea,
    hyvä kuulla kokemuksia näistä kosmetiikan toimittajistakin! Ikinä en ole tosiaan netistä mitään tilannut, mutta jos kerran alotin vaatteilla niin ei kai joku shmappoo pullon tilaaminen jenkeistä halvemmalla enää missään tunnu?:) Voi ihanaa että ihmiset ymmärtävät hyvin tämän tarpeeni pitää yksiyisyyteni!:) Kiitos kovasti ymmärtäväisyydestäsi!:)

    Pipari,
    ei ku mä oon käsi!:D:D

    ReplyDelete
  12. kerroin siitä neuletakista ja pyysit lähettämään kuvaa, mihis sitä pitäisi lähettää, sähköpostiin? :)

    ReplyDelete
  13. Näyttää kyllä aika läpinäkyvältä. Toivottavasti neule on ihana!:)

    ReplyDelete

Hei kaikki mahtavat!
Muistutuksen sana:
Blogini keskittyy vain hyvin pinnallisiin asioihin, enkä yksityiselämääni tässä julkisessa ympäristössä halua käsitellä. Tästä syystä kaikki henkilöllisyyttäni/yksityisyyttäni käsittelevät kommentit tulen poistamaan suoralta kädeltä. Kiitos ymmärryksestänne ja mahtavista kommenteistanne!:)